Wij staan voor u klaar!

Bestellen

Hoe kan ik op de website bestellen?

In onze webshop kunt u rechts naast een artikel klikken op de knop 'In winkelwagen'. Vervolgens komt u in de winkelwagen terecht waar u het aantal artikelen aan kunt passen. U kunt ook een artikel weer verwijderen door op het rode kruisje te klikken. Wilt u meerdere artikelen aan uw winkelwagen toevoegen dan kunt u links onderin 'verder winkelen' aanklikken. Mocht u na het zoeken besluiten niets meer toe te voegen dan kunt u rechts bovenin de webshop 'winkelwagen' aanklikken. Ook ziet u rechts bovenin achter het winkelkarretje het bedrag staan van de artikelen die tot nu toe aan uw winkelwagen zijn toegevoegd.

Wanneer u het juiste aantal artikelen heeft toegevoegd kunt u overgaan tot het invullen van uw gegevens door rechts onderin op 'bestelling afronden' te klikken. Wanneer u voor het eerst via onze webshop aankopen doet en van plan bent dit vaker te doen dan adviseren wij u om uw gegevens te registeren. U kunt dan bij een volgende aankoop uw login en wachtwoord invullen zonder uw volledige gegevens weer te moeten invoeren. Door middel van uw registratie kunt u ook uw bestelhistorie inzien.

Mocht het onverhoopt niet lukken om via onze webshop een bestelling te plaatsen, neem dan contact met ons op door een e-mailbericht te sturen aan webshop@derankveenendaal.nl of ons te bellen/appen op het nummer: 0318-548882.

Kunt u het door mij gekochte artikel ook inpakken in cadeaupapier?

U kunt er voor kiezen uw aankoop gratis in te laten pakken in cadeaupapier. Per artikel geeft u aan of het artikel ingepakt moet worden of niet. U kunt bij uw keuze voor cadeaupapier kiezen uit cadeaupapier voor man, vrouw, echtpaar, jongen, meisje. Tijdens de feestmaanden kunt ook voor Sinterklaas- en/of kerstpapier kiezen.

Wat gebeurt er nadat mijn bestelling is afgerond?

Nadat u uw bestelling heeft voldaan ontvangt u van Boek-en Cadeauwinkel De Rank een orderbevestiging met daarin uw ordernummer vermeld. Wanneer uw betaling is voldaan zullen wij er voor zorgen dat uw bestelling zo snel mogelijk bij u wordt afgeleverd.

Wanneer u er voor heeft gekozen om uw gegevens te registreren dan kunt u met uw e-mailadres en wachtwoord inloggen in uw MijnDeRank. U kunt dan onder de kop 'bestelhistorie' zien wat de status van uw bestelling is.

Mocht de bezorging onverhoopt toch problemen opleveren of het inloggen op MijnRank niet lukken, dan kunt u contact opnemen met onze winkel via telefoonnummer 0318 – 548882 of een bericht sturen aan webshop@derankveenendaal.nl.

Het boek waar ik naar op zoek ben kan ik niet vinden. Hoe kan dit?

De database achter onze webshop wordt dagelijks ververst. Nieuw te verschijnen boeken worden al geïmporteerd en zijn veelal zichtbaar, maar zijn nog niet te bestellen. U kunt ons een emailbericht sturen om het boek alvast te reserveren.

Voor onze webshop hebben we gekozen om onze database te vullen met alle verkrijgbare boeken. U zult dus ook boeken tegenkomen die niet specifiek christelijk zijn, maar wel via onze groothandels te leveren zijn.

Ik ben op zoek naar een anderstalig boek. Kunt u deze voor mij leveren?

Door de korte lijnen met onze leveranciers en uitgevers kan Boek-en Cadeauwinkel De Rank u ook anderstalige boeken leveren. Stuur ons een emailbericht met de titel en de schrijver. Wij zullen voor u op zoek gaan naar uw boek.

Voor onze webshop hebben we gekozen om onze database te vullen met alle verkrijgbare boeken. U zult dus ook boeken tegenkomen die niet specifiek christelijk zijn, maar wel via onze groothandels te leveren zijn.

Mocht u op zoek zijn naar een titel, maar kunt u deze niet vinden op onze website? Via onze groothandel, met ruim 1.000 aangesloten uitgevers en producenten en meer dan 80.000 titels op voorraad in Nederland, kunt u waarschijnlijk snel van uw boek genieten. Stuur ons een emailbericht. Wij helpen u graag om uw boek te leveren!

Betalen

Hoe kan ik via de website betalen?

Wanneer u uw bestelling afrondt, wordt u gevraagd om een betaalwijze te kiezen:

Betalen via iDEAL:

Een betaling uitvoeren via iDEAL werkt hetzelfde als internetbankieren via uw eigen bank:

Kies iDEAL als betaalmethode en selecteer uw bank.

U komt nu in het vertrouwde betaalprogramma van uw eigen bank terecht. De betaalgegevens van uw aankoop zijn al ingevuld.

Na goedkeuring van de betaling ontvangt u een bevestiging van uw bank. Vervolgens keert u terug op een bevestigingspagina op onze website.

Betalen via (Visa en Mastercard) creditcard:

Kies op de betaalpagina uw type creditcard waarmee u wilt betalen. Vervolgens vult u het volledige creditcardnummer in, de vervaldatum én de 3-cijferige CVC-veiligheidscode. De CVC-code (Card Validation Code) is een nummer dat uniek verbonden is aan uw MasterCard kaartnummer. Deze driecijferige code vindt u op de achterkant van uw MasterCard. Op de handtekeningstrook is het volledige kaartnummer leesbaar (of alleen de laatste vier cijfers). Rechts hiervan ziet u de driecijferige CVC-code. Deze code is een extra veiligheidscontrole.

Let op! Het is alleen mogelijk te betalen met een Nederlandse creditcard.

Betalen via de Nederlandse BoekenbonCard/VVV-Card:

U kunt via onze website betalen met een CadeauCard, nl de Nederlandse BoekenbonCard en de VVVCard (betalen via een papieren bon is niet mogelijk). Wanneer u uw bestelling heeft afgerond kiest u bij betaalwijze voor bijvoorbeeld de boekenbon. U vult uw kaartnummer in, deze vindt u op de achterzijde van uw boekenbon. U dient ook een pincode in te vullen. Deze code wordt zichtbaar wanneer u het grijze vlak weg krast.

Als het te betalen bedrag hoger is dan de waarde van uw Card, dan kunt u het resterende bedrag met iDEAL bijbetalen. Andersom, als het te betalen bedrag lager is dan de waarde van de CadeauCard, dan blijft het restbedrag op de CadeauCard staan, en kunt u deze bij een volgende bestelling weer gebruiken.

Betalen in de winkel:

U kunt er ook voor kiezen uw bestelling niet thuis te laten bezorgen maar in de winkel af te halen en te betalen.

U kunt bij ons in de winkel terecht met de volgende betaalmiddelen:

  • Contant
  • Pin
  • Visacard
  • Mastercard
  • Nederlandse BoekenbonCard (verkoop & inname) 
  • Nationale EntertainmentCard (verkoop & inname)
  • Nationale Platenbon-Card (verkoop & inname) 
  • Nederlandse Boekenbon (inname, verkoop papieren boekenbon is vervallen. Zie BoekenbonCard)
  • Nationale Entertainmentbon (inname, verkoop papieren bon is vervallen. Zie EntertainmentCard)
  • VVV Cadeaucard (geen verkoop, alleen inname)
  • Irischeque (geen verkoop, alleen inname)
  • Cadeaubon De Rank

Kunt u ook op een ander adres afleveren?

Voordat u overgaat naar de betaling van uw aankoop kunt u aangeven of uw bestelling op uw eigen adres of op dat van iemand anders geleverd moet worden. Het betalingsbewijs wordt dan wel naar uw eigen email adres verstuurd. Hierdoor is het bedrag van aankoop niet door de ontvanger te zien.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Boek- en Cadeauwinkel De Rank heeft als doel uw bestelling zo snel mogelijk aan u te leveren. In onze winkel hebben we een breed assortiment aan boeken waardoor we veelal uit voorraad kunnen leveren. Voor de boeken die op het moment van bestellen op voorraad zijn geldt een levertijd van 24 uur. In onze webshop vindt u een nog ruimer assortiment waar u uw keuze uit kunt maken. Mocht het boek niet op voorraad zijn dan geldt voornamelijk een levertijd van 1 tot 3 werkdagen. Wij bezorgen vooralsnog alleen binnen Nederland. Wilt u graag een levering naar het buitenland, neemt u dan contact met ons op.

Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling?

Als u een bestelling plaatst in de webshop ziet u in de afrekening of er verzendkosten worden berekend of niet. Voor een bestelling onder de €20,00 vragen wij een bijdrage in de verzendkosten van €1,95. Voor bestellingen boven de €20,00 wordt uw bestelling gratis bij u afgeleverd. Wanneer u er voor heeft gekozen uw bestelling in de winkel op te halen rekenen wij uiteraard geen bezorgkosten.

De levering van mijn bestelling duurt langer dan 3 werkdagen, hoe kan dit?

Uw bestelling via onze webshop behandelen wij met zorg. We doen er dan ook ons uiterste best voor om uw bestelling zo snel mogelijk bij u af te leveren. Het kan voorkomen dat een boek als 'beschikbaar' vermeld staat op de site maar toch tijdelijk niet leverbaar of uitverkocht is. Ook kan het voorkomen dat een boek wel beschikbaar is maar geprint wordt als POD (printing on demand). Uw boek wordt dan speciaal voor u geprint. Een POD is nauwelijks te onderscheiden van een gedrukt exemplaar. Bij de uitgever is het boek dan uitverkocht maar deze heeft besloten het boek nog wel als POD beschikbaar te stellen. De levering van een POD bedraagt meestal 5 werkdagen aan de boekhandel waarna wij het boek aan u zullen leveren. Wanneer het boek tijdelijk niet leverbaar is of uitverkocht, of als POD geprint wordt, ontvangt u van ons een emailbericht.

Retour

Kan ik mijn bestelling retour sturen wanneer deze beschadigd is (afgeleverd)?

Boek en Cadeauwinkel De Rank doet haar uiterste best om uw bestelling onbeschadigd bij u af te leveren. Mocht het voorkomen dat uw bestelling toch beschadigd is of dat u te maken heeft met een misdruk (bijv. letters onduidelijk, bladzijde dubbel of foutief afgesneden) neem dan contact met ons op via telefoonnummer 0318-548882 (bellen of appen) of stuur een emailbericht naar webshop@derankveenendaal. Wij overleggen dan met u de mogelijkheid van retourneren en eventueel vervanging of terugbetaling van uw aankoop.


Share on facebook