Red de salestijger
Marc Dijk
Nederlands | 06-09-2024 | 214 pagina's
9789090381985
Hardback
Bekijk inkijkexemplaar
€ 19,95
Retour mogelijk binnen 30 dagen na levering
Gratis geleverd vanaf € 20,00
Korte beschrijving/Annotatie
Verkopen, de kern activiteit van elk bedrijf. En hoe doe je dat dan met succes? Precies dat staat in 7 stappen beschreven in dit (playbook) voor sales (management.
Tekst achterflap
SCHERP SALES MANAGEMENT - SALESTIJGERS - ZORGEN VOOR HOOG RENDEMENT ACTIVITEITEN & RESULTATEN. Nu klanten steeds meer te kiezen hebben wordt de vaardigheid om onderscheidend te kunnen verkopen elke dag belangrijker. Verkopen, de kern activiteit van elk bedrijf. Sales aanjager Marc Dijk helpt die verkoop te optimaliseren. Hij richt zich op de totale verkoopaanpak, inclusief het aanname beleid van verkoop professionals alsmede de cultuur in het team. Red de Salestijger is een blauwdruk (playbook) om als team en individu direct succesvoller klanten voor je te winnen.
Slogan/Promotie
Op positief confronterende wijze beschrijft de schrijver (Marc) wat er gebeurt in de verkooppraktijk. Een praktijk die in de afgelopen 20 jaar meer is veranderd dan in de 1000 jaar ervoor. Dit boek is een handboek (playbook) voor iedereen die in sales meer wil realiseren. Een must have voor elke ondernemer en sales pro.
Biografie
Marc Dijk (1969) verkoopt al met succes sinds zijn dertiende jaar. Na de eerste fase van zijn carrière als verkoper werd hem de vraag gesteld: "Kan jij onze nieuwe verkoper trainen in jouw verkoopmethode". Dijk zei ja, maar realiseerde zich dat hij geen flauw idee had wat zijn methode was. "Hij deed maar wat". Zijn Mentor Bart van Luijk zei: "Moet je voorstellen hoe goed je wordt als jet het wel weet, je bewust bent van je aanpak, leert van je fouten. Het was de start van Bewust Willen Leren Doen®, het bedrijf(je) waarmee Marc nu boeken en tools uitgeeft gebaseerd op; WAT doe je? en HOE doe je? En hoe maak je daar je strategie van. Marc is naast ondernemer al meer dan 30 jaar verkoper, manager, o.a. head of sales van een grote retail keten met 134 winkels in Nederland en België. Maar bovenal is hij graag inspirator van mensen die anderen willen activeren om van hun te kopen. Naast zijn ondernemerschap en trainingen - zet Marc zich in om mensen in de bijstand te helpen hun leven beter en sterker te maken. Waarom? "Omdat het leven draait om hoe je jezelf verkoopt" en de ervaring dat iedereen soms wel wat hulp kan gebruiken.
Details
EAN : | 9789090381985 |
Uitgever : | Bewust Willen Leren Doen® |
Publicatie datum : | 06-09-2024 |
Uitvoering : | Hardback |
Taal/Talen : | Nederlands |
Hoogte : | 217 mm |
Breedte : | 143 mm |
Dikte : | 25 mm |
Gewicht : | 469 gr |
Status : | Bestelbaar |
Aantal pagina's : | 214 |